안녕하세요

Saturday, September 4, 2010

Shin Min Ah ( 신민아 ) - Sya La La La ( 샤랄라 ) Lyrics ( My Girlfriend is Gumiho OST Part.3 )




Title: My Girlfriend is a Gumiho OST part.3
Artist: Shin Min Ah
Genre: Ballad
Release Date: 2010.08.20


Hangul
나는웃는표정이햇살보다눈부셔
나는우는표정도누구보다눈물이예쁘게떨어질것같애
지나가는사람들다들나만쳐다봐
하지만너에게만이런모습보일래넌정말행운을가졌어
샤랄라라라노래를부르며
나의이름을꿈꿔부르면
샤랄라라라너만의여자로
아름답게너만볼거야
나는웃는표정이햇살보다눈부셔
나는우는표정도누구보다눈물이예쁘게떨어질것같애
샤랄라라라노래를부르며
나의이름을꿈꿔부르면
샤랄라라라너만의여자로
아름답게널볼거야
샤랄라라라노래를부르며
나의이름을꿈꿔부르면
샤랄라라라너만의여자로
아름답게너만볼거야

Romanization

naneunutneunpyojeongihaetsalbodanunbusyeo
naneununeunpyojeongdonugubodanunmuriyeppeugetteoreojirgeosgatae
jinaganeunsaramdeurdadeurnamanchyeodabwa
hajimanneoegemanireonmoseubboillaeneonjeongmarhaenguneurgajyeosseo
syarallararanoraereurbureumyeo
nauiireumeurkkumkkwobureumyeon
syarallararaneomanuiyeojaro
areumdapgeneomanbolgeoya
naneunutneunpyojeongihaetsalbodanunbusyeo
naneununeunpyojeongdonugubodanunmuriyeppeugetteoreojirgeosgatae
syarallararanoraereurbureumyeo
nauiireumeurkkumkkwobureumyeon
syarallararaneomanuiyeojaro
areumdapgeneorbolgeoya
syarallararanoraereurbureumyeo
nauiireumeurkkumkkwobureumyeon
syarallararaneomanuiyeojaro
areumdapgeneomanbolgeoya

credits : parkrarin.blogspot.com/

0 comment :

Dí lo que piensas...

Gomawo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
HAVE A NICE DAY .^^.